Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Procurement Excellence Awards αξιολογεί Κριτική Επιτροπή που αποτελείται από Ακαδημαϊκούς, καταξιωμένα στελέχη του κλάδου, εμπειρογνώμονες και συμβούλους.
Προεδροσ κριτικησ επιτροπησ

Μιχάλης Μπουρλάκης

Jury President Procurement Excellence Awards 2024
Καθηγητής Logistics και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Eπικεφαλής τoυ Τμήματος Logistics, Προμηθειών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Cranfield School of Management
χαιρετισμος προεδρου
“Οι εταιρείες, οργανισμοί και φορείς στην Ελλάδα επιδιώκουν την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών, στρατηγικών και τεχνολογιών με σκοπό τη μείωση στα κόστη αλλά και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στους πελάτες τους. Ο κλάδος των Προμηθειών έχει τεράστια συνεισφορά στο σύγχρονο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον, αφού είναι σημαντικός αρωγός στη μεγιστοποίηση της οικονομικής απόδοσης, στη δημιουργία εποικοδομητικών σχέσεων μεταξύ των μελών της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και στη δημιουργία βιώσιμων επιχειρηματικών πρακτικών. Tα Procurement Excellence Awards 2024 στοχεύουν στην επιβράβευση των πρωτοπόρων εταιρειών, οργανισμών και φορέων στις διαδικασίες προμηθειών και εφοδιασμού. Είναι πολύ τιμητικό που είμαι Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής και είμαι πολύ χαρούμενος που θα συμβάλλω στη διαδικασία της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων αλλά και στην απονομή των βραβείων”.

Μέλη Κριτικής Επιτροπής

adamis__

Γιάννης Αδάμης

Group Procurement Director, GR. SARANTIS SA
andrianopoulos

Σταμάτιος Ανδριανόπουλος

Executive Consultant, PLANNING
vlaxos

Ηλίας Βλάχος

Καθηγητής Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Excelia Business School, France
giannakis

Μιχάλης Γιαννάκης

PhD HDR FHEA PGDip, Professor of Operations and Supply Chain Management, Audencia Business School
elaiotrivaris

Βασίλης Ελαιοτριβάρης

Senior Manager, Supply Chain and Procurement Operations, PwC Ελλάδας
kalogerakis

Φάνης Καλογεράκης

Διευθυντής Προμηθειών, ΟΠΑΠ ΑΕ
kuriopoulos

Κώστας Κυριόπουλος

EY Senior Manager, Business Consulting, Supply Chain & Operations
lountzis

Σπύρος Λούντζης

Διευθυντής Προμηθειών, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε
maurogalos

Σπύρος Μαυρόγαλος

Partner, Business Expertise Unit, VERALLIS
ntavou

Αγγελική Ντάβου

Διευθύντρια Προμηθειών Νοτιανατολικής Ευρώπης, Philip Morris International
paida

Μαρινέλα Παΐδα

Head of Indirect Procurement Corporate, Digital & Sustainability, Coca - Cola HBC
petmezas

Θανάσης Πετμεζάς

CEO, cosmoONE
spuridopoulos

Ευθύμιος Σπυριδόπουλος

Ιδρυτής & Γενικός Διευθυντής, Actum Procurement Solutions
stanitsas

Γεράσιμος Στανίτσας

Group Procurement Senior Director, HELLENiQ ENERGY
tournhs

Δημήτρης Τουρνής

Διευθυντής Προμηθειών Τομέα Ελλάδος, Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ
tselikoglou

Παναγιώτης Τσελήκογλου

Financial Risk & Indirect Procurement Director, ΑΒ Βασιλόπουλος
tsoumpelis

Δρ. Δημήτριος Τσουμπελής

Business Development Executive, SAP Hellas
xrhstou

Ευάγγελος Χρήστου

Βοηθός Γενικός Διευθυντής Προμηθειών & Demand Management, National Bank of Greece

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των UX | CX Awards 2023

“Η προβολή των καλών πρακτικών στο UX και CX δείχνει το πόσο ο κλάδος εξελίσσεται και ανταποκρίνεται δημιουργικά στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών μας, σε μια εποχή μάλιστα που η τεχνολογία και το ΑΙ δημιουργούν συνεχώς νέες πραγματικότητες. Τα UX | CX Awards δημιουργούν ένα κοινό τόπο συζήτησης για τις τάσεις που έρχονται, για το πού είμαστε ως αγορά αλλά κυρίως το πού μπορούμε να φτάσουμε, αξιοποιώντας ταλέντα και εργαλεία.”

Σωτήρης Αλεξόπουλος, Senior Manager, Deloitte Digital
“Αναγνωρίζοντας μέσω των UX/CX Awards τις προσπάθειες και τις πρωτοβουλίες που ξεχωρίζουν στο χώρο του user & customer experience στην Ελλάδα, δεν επιβραβεύουμε απλά την επιτυχία των σχετικών δράσεων. Αναδεικνύουμε τις επιτυχημένες στρατηγικές και τεχνικές που υιοθετούνται από τις διάφορες επιχειρήσεις, ενώ εμπνέουμε και κινητοποιούμε στην κοινότητα του UX/CX ώστε να σηκώνει συνεχώς τον πήχη ψηλότερα. Βοηθάμε στην συνολική βελτίωση νέων και υφιστάμενων ψηφιακών εμπειριών, προσφέροντας οφέλη στις επιχειρήσεις αλλά κυρίως στους τελικούς χρήστες, που απολαμβάνουν ολοένα βελτιούμενες, ευχάριστες και αποτελεσματικές εμπειρίες.”

Χρήστος Βοσνίδης, Product Development Director, Threenitas
“Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Boussias για την τιμητική πρόσκληση στην επιτροπή αξιολόγησης και να τη συγχαρώ για την  πρωτοβουλία των UX/CX awards. Θεωρώ ότι σε αυτόν τον τομέα είναι σημαντικό να αναδείξουμε τις καλές πρακτικές, που θα μας βοηθήσουν να αναβαθμίσουμε την εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας και άρα να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί. Είμαι σίγουρη ότι τα UX/CX Awards  θα αναδείξουν με αντικειμενικά κριτήρια τους νικητές και περιμένω με ανυπομονησία την αξιολόγηση των συμμετοχών των υποψηφίων.”  

Ευτυχία Δανάκου, Communication & CX Marketing Manager, Γρηγόρης
“Είναι τεράστια η αξία της βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη στη σημερινή εποχή, που ο κόσμος του διαδικτύου γίνεται όλο και πιο ώριμός. Ο θεσμός των βραβείων συμβάλλει την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών δημιουργώντας το κατάλληλο περιβάλλον να αναπτυχθεί ο κλάδος αυτός προς την σωστή κατεύθυνση που είναι η προσωποκεντρικότητα και η εμπειρία του χρήστη.”

Χρήστος Δημακόπουλος, CEO, HappyOnline
“Οι πρακτικές και μεθοδολογίες που αφορούν στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη και εμπειρίας πελάτη είναι θεμελιώδους σημασίας και προσδίδουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις εταιρείες που τις εφαρμόζουν. Αυτό πλέον τα τελευταία χρόνια γίνεται έντονα αντιληπτό και στην ελληνική αγορά και για αυτό το λόγο πρωτοβουλίες όπως ο θεσμός των βραβείων UX-CX είναι ιδιαίτερα σημαντικές”

Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς, Founder & lead UX Researcher @theUXProdigy, Co-founder at The Scaffolders.
“Είναι χαρά μου που συμμετέχω για δεύτερη φορά στα UX | CX Awards. Οι ανάγκες στο χώρο του Customer Experience εξελίσσονται ραγδαία και η ελληνική αγορά, προσφέρει πλέον πληθώρα λύσεων στις επιχειρήσεις, ώστε να διαφοροποιηθούν έναντι του ανταγωνισμού. Τα βραβεία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι για την εξέλιξη του κλάδου, μιας και η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών μας επιτρέπει να ενθαρρύνουμε την καινοτομία και να κατανοήσουμε τα pain points στην εμπειρία των χρηστών. Η δόμηση μιας κουλτούρας αριστείας λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για τη βελτίωση της ελληνικής αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών, στο σύνολό της.”

Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director, Sleed
“Στην εποχή που διανύουμε, η εμπειρία πελάτη πρέπει να είναι έντονα συνυφασμένη με την ανάγκη για μεγαλύτερη ενσυναίσθηση και μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Ο πελάτης πλέον είναι ο ‘’κυρίαρχος΄΄ στη βιωσιμότητα της οποιασδήποτε επιχείρησης. Επιθυμεί να προσβλέπει στην αξία σε οτιδήποτε αγοράζει & καταναλώνει. Αναζητά μια πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που να του δημιουργεί συναισθήματα και τελικά να τον οδηγεί στην πιστότητα (loyalty). Στο πλαίσιο των βραβείων, της εξαιρετικής αυτής πρωτοβουλίας της Boussias, αναδεικνύεται και επιβραβεύεται η καινοτομία & η αποτελεσματικότητα των έργων & των τεχνολογιών. Παρέχονται νέες προοπτικές & νέα πρότυπα στην εμπειρία του πελάτη.”

Μαρίζα Λαγού, Customer Experience Supervisor, Estee Lauder Companies
“Στην post-COVID19 εποχή, το τρίπτυχο της ταχύτητας-ασφάλειας και customer experience είναι η συνδυασμός που αναζητούν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο οι καταναλωτές για να επενδύσουν σε ένα brand ή ένα προϊόν. Οι επαγγελματίες UX μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση του UX/CX maturity των οργανισμών και των προϊόντων τους, μέσα από την προβολή των βέλτιστων πρακτικών και των νέων προτύπων. Η βράβευση μιας καλής πρακτικής μέσα από έναν έγκυρο θεσμό βραβείων, όπως τα UX / CX Awards, επικυρώνει την αξία της, εμψυχώνοντας τους επαγγελματίες και δίνοντας ισχυρό κίνητρο για καινοτομία. Παράλληλα, προωθεί το ενδιαφέρον του κοινού για τις εξελίξεις του τομέα UX/CX, παρουσιάζοντας τις αναδυόμενες τάσεις και αναβαθμίζοντας τα πρότυπά του.”

Γιώργος Μαρκατάτος, General Manager Digital Commerce & CX Business Unit, SoftOne
“H  συμμετοχή μου στην επιτροπή των UX/CX Awards στο πλαίσιο μιας καταξιωμένης ήδη διοργάνωσης, με μέλη των οποίων το προφίλ και η σύμπραξη αποτελούν ισχυρά assets για τη διαδικασία και φυσικά με υποψηφιότητες που τόσο ως προς τον αριθμό τους όσο και ως προς το επίπεδο τους προσδίδει προστιθέμενη αξία στη διοργάνωση, με κάνει να αισθάνομαι τον ίδιο ενθουσιασμό που εκτιμώ έχουν όλοι οι υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι! Η πρόσκληση κγια τη συμμετοχή μου αυτή επισφραγίζει την πρόθεση και πεποίθηση μου ότι η σύμπραξη ακαδημαϊκής κοινότητας και αγοράς μόνο θετική επίδραση έχει σε όλους, ιδιαίτερα σε αντικείμενα όπως το UX / CX που αν και εξαιρετικά δημοφιλή , αποτελούν δυστυχώς ακόμη για την πλειοψηφία ένα πεδίο με πολλές δυνατότητες βελτίωσης ! – Σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα συμβολής μου σε ένα αντικείμενο με εξαιρετική σημασία και προοπτικές -  κάθε επιτυχία σε όλους τους διαγωνιζόμενους!” 

Ειρήνη Ρηγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου 
“Η ανάπτυξη του Marketing και η αναγνώριση και διαχείριση της πολυπλοκότητας της καταναλωτικής συμπεριφοράς δεν βασίζεται σε μια   «απαγωγική» διάσταση, στη διαμόρφωση δηλαδή νομοτελειακών κανόνων. Αντίθετα βασίζεται στην «επαγωγή», στην παρατήρηση, συστηματοποίηση και ανάδειξη καλών (αποτελεσματικών) πρακτικών. Το ΕΙΕΠ βραβεύοντας τέτοιες πρακτικές  συμβάλλει στην ενίσχυση αυτής της διαδικασίας και τη διάχυση της γνώσης αυτών των πρακτικών στην επιχειρηματική κοινότητα.”

Κωνσταντίνος Σιγαλός, Μέλος Δ.Σ. ΕΙΕΠ, CEO, Global Link
“Οι καλές πρακτικές και οι πρωτοβουλίες στον χώρο του user experience και customer experience είναι σημαντικές γιατί βελτιώνουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και των προϊόντων ή υπηρεσιών, αυξάνουν την ικανοποίηση και την πιστότητα των πελατών και δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ο θεσμός των βραβείων συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του χώρου, καθώς αναγνωρίζει και επιβραβεύει τις καλύτερες πρακτικές και ενθαρρύνει τη διάδοση και τη μίμησή τους.”

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca
“Ο θεσμός των Customer Experience και User Experience AWARDS αναδεικνύει σταθερά καινοτόμες πρωτοβουλίες και βέλτιστες πρακτικές που προάγουν την αξία της εξυπηρέτησης στον τόπο μας. Μέσω των βραβείων η Eλλάδα, ένας κατεξοχήν τόπος εξυπηρέτησης και φιλοξενίας, ενισχύεται, προβάλλεται και συμβάλλει στην ενδυνάμωση της Πελατοκεντρικής φιλοσοφίας των Επιχειρήσεων.”

Μιχάλης Τασόγλου, Key Accounts Operations Senior Manager, Cosmote e-value

Γιάννης Αδάμης

Group Procurement Director, GR. SARANTIS SA
He is a highly motivated and accomplished business professional with extensive experience in procurement, contract manufacturing, and commercial roles. Over the past 13 years, he has served as the Group Procurement & Contracts Manufacturing Director for Sarantis Group, responsible for managing the group’s purchases with a total purchase value of 180 million euros. Prior to this, Giannis held various roles within the Commercial department of Sarantis Group for 14 years, including business development and sales, which provided him with a deep understanding of the commercial aspects of the business.

He has a solid academic background in business strategy, financial management, International – Strategic Marketing, Retail Management, and Logistics Management, which equipped him with the necessary skills and business acumen to thrive in complex business environments and contribute to the Group’s continued growth and success. In addition to his professional accomplishments, Giannis is passionate about giving back to his community. He is an active volunteer and member of Symplefsi, a non-profit organization dedicated to improving the living conditions of the inhabitants of remote Greek islands.

Σταμάτιος Ανδριανόπουλος

 Executive Consultant, PLANNING 

Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος, Μηχανικός Παραγωγής ΕΜΠ. Επιστημονικός συνεργάτης του ΕΜΠ όπου δίδασκε τα μαθήματα Εφοδιαστικής. Ιδρυτής και Executive Consultant της εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων PLANNING Α.Ε. Έχει εκπονήσει άνω των 400 έργων σε θέματα Εφοδιαστικής, Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων, Procurement, Cost Cutting. Πελάτες το 80% των μεγαλύτερων ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων αλλά και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

Ηλίας Βλάχος

Καθηγητής Διοίκησης Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Excelia Business School, France

Ο Δρ. Ηλίας Π. Βλάχος είναι καθηγητής στη Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management) στο Excelia Business School, Γαλλία. Έχει υπηρετήσει και συνεχίζει να συνεργάζεται με κορυφαία πανεπιστήμια, όπως το University of Leeds (διευθυντής διδακτορικών σπουδών), Newcastle Business School (Διευθυντής Έρευνητικής Ανάπτυξης ) και στα Central Lancashire, Cranfield University, Leeds Beckett & Bradford Universities ως εξωτερικός καθηγητής. Ο κ. Βλάχος σπούδασε με πλήρη υποτροφία (ΙΚΥ). Έχει διατελέσει υπεύθυνος και συνεργάτης πολλών ΕΕ/εθνικών ερευνητικών προγραμμάτων. 

‘Εχει δημοσιεύσει πάνω από 300 άρθρα (https://orcid.org/myorcid?orcid=0000-0003-4921-9647). Το έργο είναι διεπιστημονικό και περιλαμβανει εργασίες σε δέκα κορυφαία περιοδικά σε πέντε διαφορετικά επιστημονικά πεδία (Αειφόρος Ανάπτυξη, Τεχνητή Νοημοσύνη, Διεθνείς Επιχειρήσεις, Μεταφορές, Τουρισμός) που τον καθιστούν στους 10 καλύτερους επιστήμονες στην Ελλάδα (https://tinyurl.com/2y5zejfd) και Γαλλία (https://tinyurl.com/49d8n6a4) στη διοίκηση επιχειρήσεων. Οι συνεργασίες του περιλαμβάνουν μικρομεσαίες αλλά και ηγετικές επιχειρήσεις. Συμμετέχει σε επιστημονικές επιτροπές όπως στην πλατφόρμα ETP ´Food for Life´ και στο International Transport ForumOECD. 

Μιχάλης Γιαννάκης

PhD HDR FHEA PGDip, Professor of Operations and Supply Chain Management, Audencia Business School

Dr. Mihalis Giannakis is a Full (HDR) Professor of Operations and Supply Chain Management at Audencia Business School in France. He has served as faculty member in various UK universities and as a visiting professor at international institutions such as Texas A&M University, Texas Christian University, the University of Cyprus, the University of San Diego, and Kent Business School.

Professor Giannakis started his career as the Chief Supervising Engineer in Greece in the energy sector. He holds an BSc/Msc in Mechanical Engineering from the University of Patras, Greece, an MSc in Engineering Business Management, and a PhD in Industrial and Business Studies both from the University of Warwick, UK.

He is the Head of Research for the Information Systems and Supply Chain Department at Audencia. Professor Giannakis work spans areas such as digitalization of supply chains, supply chain sustainability, risk management, innovation, and supply chain financing. Professor Giannakis is a frequent speaker at international academic and business conferences and a prolific and well-cited author, having published 59 peer-reviewed articles in leading international scientific journals. He is a Fellow of the Higher Education Academy in the UK and has developed and taught MBA and executive classes in various countries around the world.

He has conducted research and consulting work in several economic sectors such as oil and gas, professional services, food and agribusiness, and banking.

Βασίλης Ελαιοτριβάρης

Senior Manager, Supply Chain and Procurement Operations, PwC Ελλάδας
Vasilis holds the position of Operations Consulting Senior Manager at PwC Greece, with professional experience of more than 14 years in  Procurement and Supply Chain Management in FMCG, Energy, Healthcare and Utilities industries. Having led several procurement transformation and optimization projects, he has the ability to optimize supply chains and procurement departments and enhance operational efficiency.

Κώστας Κυριόπουλος

EY Senior Manager, Business Consulting, Supply Chain & Operations

Kostas, with a MSc in Chemical Engineering from Aristotle University of Thessaloniki, is an Experienced Business Executive with over 22 years of significant career development in various fields such as Procurement & Supply Management, Operations, Planning & Logistics, & Business Development. 

Before joining EY & Business consulting, Kostas has worked in several business environments such as 

  • Packaging industry – IBS SA, as Strategy and Supply Chain Director (2020-2022) 
  • Global FMCG – PZ Cussons, as Global Head of Procurement, Food and Nutrition (2017-2019) 
  • Minerva SA, as Procurement and Supply Chain Director, BoD member (2013-2018) 

 

Kostas has a strong business understanding and commercial acumen, bridging strategy & bottom-line results through passionate work and impactful leadership. 

Skilled in Strategic & Operational Procurement, Contract & Supplier Management, International Commodity markets, Food Packaging, Manufacturing Strategy & Operational Excellence, End to End Supply Chain Management. 

 

Σπύρος Λούντζης

Διευθυντής Προμηθειών, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε

Spiros Lountzis is the Procurement Manager of Athens International Airport S.A. He is responsible for the development of the purchasing strategy for a span of activities ranging from infrastructure projects, specialized aviation solutions, and the procurement of goods & services, necessary for the smooth operation of the Airport. Has a proven track record of building, leading, and motivating cross-functional teams to meet and exceed set performance goals. He joined Athens Int’l Airport in 1998 and assumed key positions in the IT&T Business Unit and Corporate Planning Unit being responsible for business development and marketing activities outside Greece. Prior to this, he had worked for several years in Intrasoft and Databank. He holds an M.B.A from Durham University and a B.Eng (Hons) in Electrical & Electronic Engineering. Spiros is a member of the Hellenic Purchasing Institute and Transparency International Greece.

Σπύρος Μαυρόγαλος

Partner, Business Expertise Unit, VERALLIS

A senior executive with proven expertise in corporate strategy, in increasing revenues, profits and control costs through restructuring, as well as create innovative solutions for customers and improving operating procedures and corporate governance to better manage risk and leading digital and technological transformation for companies in Financial Services and Telecoms. He has extensive experience of more than 10 years in procurement as former CPO (Chief Procurement Officer) and has successfully implemented restructuring projects of Group Procurement functions and cost rationalization initiatives. Spiros has handled many negotiations of almost any procurement category, both at national and at group level. 

 

Μαρινέλα Παΐδα

Head of Indirect Procurement Corporate, Digital & Sustainability, Coca – Cola HBC

Η Μαρινέλα Παΐδα είναι Head Of Indirect Procurement για την Coca – Cola HBC για τις 29 χώρες του Ομίλου. Δραστηριοποιείται ειδικότερα στο κομμάτι των Corporate Services, Utilities & Digital, είναι επικεφαλής συντονισμού των Προμηθειών από Αειφόρες πηγές και εκπροσωπεί την CCHBC σε θέματα 3rd Party Sustainability & Scope 3 Emissions Management για το σύνολο αγορών του Ομίλου. Κατέχει 25 χρόνια προϋπηρεσία σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο και έχει εργαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Ελβετία και φυσικά την Ελλάδα. Είναι διπλωματούχος Χημικός του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, κατέχει MSc στην Επιστήμη Τροφίμων από το Reading University και MBA από το Πανεπιστήμιο Strathclyde στην Γλασκόβη.

Θανάσης Πετμεζάς

CEO, cosmoONE

Ο Θανάσης Πετμεζάς είναι επικεφαλής της cosmoONE από την ίδρυσή της το 2000. Με δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανικού από την Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών και μεταπτυχιακές σπουδές ΜΒΑ, έχει μακρά θητεία στην Πληροφορική (HP, Compaq, Intrasoft) σε ρόλους Διεύθυνσης Πωλήσεων και Business Development. Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος Δ.Σ. του GR.E.CA (Greek eCommerce Association) και Μέλος Δ.Σ. του Σ.Ε.Π.Ε. (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας).  

Υπό τη διεύθυνσή του, η cosmoOΝΕ έχει ολοκληρώσει περισσότερες των 11.400 δημοπρασιών, διεκπεραιώσει περισσότερες από 150.000 διαγωνιστικές διαδικασίες RFQ και Tenders, συνολικού προϋπολογισμού που υπερβαίνει τα 14,2 δις Ευρώ, ενώ έχει λάβει 16 εθνικές και διεθνείς διακρίσεις και βραβεία, με το πιο πρόσφατο, το πρώτο βραβείο στα 2022 WITSA Global Innovation & Technology Excellence Awards στην κατηγορία Sustainable Growth / Circular Economy (Private Sector/NGO). 

Ευθύμιος Σπυριδόπουλος

Ιδρυτής & Γενικός Διευθυντής, Actum Procurement Solutions

O Ευθύμιος Σπυριδόπουλος είναι ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Actum Procurement Solutions. Από το 2005 καθοδηγεί επιχειρήσεις στην αναβάθμιση των Προμηθειών, με στόχο να αναπτυχθούν βιώσιμα και αποδοτικά. Κατέχει σημαντική εμπειρία στον μετασχηματισμό των Προμηθειών με έργα category management, SRM, ψηφιοποίησης διαδικασιών, στρατηγικού σχεδιασμού και ριζικής αναδιοργάνωσης. Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα έργα βελτιστοποίησης κόστους, ενώ έχει επίσης σχεδιάσει και υλοποιήσει δεκάδες ψηφιακά διαπραγματευτικά γεγονότα. Με 20 χρόνια εξειδίκευσης στις Προμήθειες, το πάθος του είναι ο μετασχηματισμός της λειτουργίας σε στρατηγικό παράγοντα που δημιουργεί αξία για τις επιχειρήσεις. Όραμά του η ανάδειξη της σπουδαιότητας των Προμηθειών, που επιτυγχάνεται με το ιδανικό ταίριασμα της ικανοποίησης των εταιρικών αναγκών και της ανάπτυξης ουσιαστικών σχέσεων με την αγορά. Στην Actum, ηγείται ομάδας ειδικών που βοηθά τμήματα Προμηθειών στην βιομηχανία, το εμπόριο και τις υπηρεσίες να συμμετέχουν ουσιαστικά και μετρήσιμα στην επίτευξη των εταιρικών στόχων.

Γεράσιμος Στανίτσας

Group Procurement Senior Director, HELLENiQ ENERGY

Gerasimos Stanitsas, CPO at HELLENiQ ENERGY Holdings S.A., has more than 35 years of experience in large companies in the oil and energy industry, having assumed positions of responsibility in different areas, such as planning, operation, production, sales, international operations, human resources, communication, internal control, procurement. 

He is a Chemical Engineer NTUA and holds a M.A.Sc. focused on Chemical Engineering from University of Waterloo. He is a member of professional organizations and boards of directors, a lecturer of seminars and at the same time voluntarily participates in entrepreneurship programs and mentoring students and young people. 

Δημήτρης Τουρνής 

Διευθυντής Προμηθειών Τομέα Ελλάδος 

Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ 

Ο Δημήτρης Τουρνής είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. με μεταπτυχιακές σπουδές (DEA) στα Συστήματα Πληροφορίας από το Πανεπιστήμιο Paris – Dauphine. Έχει εργαστεί περισσότερα από 30 χρόνια σε διοικητικές θέσεις πολυεθνικών και ελληνικών εταιριών και διαθέτει εμπειρία σε αντικείμενα όπως η παραγωγή, τα logistics, οι πωλήσεις και το ανθρώπινο δυναμικό. Στον Όμιλο ΤΙΤΑΝ εργάζεται σε θέσεις υψηλής ευθύνης 25 χρόνια, εκ των οποίων τα 10 ως Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδος. Τα τελευταία 5 χρόνια και μέχρι σήμερα, κατέχει τη θέση του Διευθυντή Προμηθειών Τομέα Ελλάδος.

Παναγιώτης Τσελήκογλου 

Financial Risk & Indirect Procurement Director, ΑΒ Βασιλόπουλος

Πτυχιούχος οικονομικών σπουδών πανεπιστημίου Μανχαϊμ Γερμανίας με 30 έτη επαγγελματική εμπειρία σε διάφορες εταιρίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα τελευταία 15 χρόνια σαν Director στην ΑΒ Βασιλόπουλος και στον όμιλο Ahold Delhaize, όπου από 2011 έως το 2014 στην Delhaize Βουλγαρίας σαν μέλος της εκτελεστικής επιτροπής, υπεύθυνος για Business Development. Από το 2014 Financial Risk & Indirect procurement Director στην οικονομική διεύθυνση της ΑΒ Βασιλόπουλος με περιοχή ευθύνης τις προμήθειες μη εμπορευσίμων. Σημαντικά project βιωσιμότητας η εγκατάσταση των φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων στα καταστήματα της ΑΒ. Από το 2004 έως το 2008 οικονομικός διευθυντής και διαχειριστής στην PLUS Hellas. Πριν το 2004 οικονομικός διευθυντής της LINDE HELLAS, Finance Manager στην Neckermann Reisen και Finance Supervisor στην UPS Central Europe.

Δρ. Δημήτριος Τσουμπελής

Business Development Executive, SAP Hellas

Dimitris holds a MSc and a PhD in Information Systems from the London School of Economics (Un. Of London). He has worked as a Lecturer at the LSE between 1992 – 1996 and then joined SAP Hellas in 1997 as a Financial Consultant, then as Project and Programme Manager. In the past five years he worked in implementing and extending applications based on ‘occasionally connected architectures’ supporting organisations around the world. Since 2022 he works as a Business Development Εxecutive at SAP Hellas.

Ευάγγελος Χρήστου

Βοηθός Γενικός Διευθυντής Προμηθειών & Demand Management, National Bank of Greece

Ο Ευάγγελος Χρήστου ορίστηκε Διευθυντής Προμηθειών & Demand Management του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας το Μάρτιο του 2017, ενώ υπηρέτησε τον Όμιλο ως Επικεφαλής του Τομέα Προμηθειών από το 2008. Πριν την ένταξή του στο δυναμικό της Εθνικής Τράπεζας, κατείχε τη θέση του Υποδιευθυντή Προμηθειών στην Cosmote, όπου εργάστηκε για 7 έτη συνολικά. Αποτελεί στέλεχος με 20 χρόνια εμπειρίας στον χώρο των Προμηθειών, έχοντας ολοκληρώσει πληθώρα επιτυχημένων έργων μείωσης κόστους, με εξειδίκευση στο σύγχρονο κύκλωμα προμηθειών, τον ανασχεδιασμό διαδικασιών προμηθειών, τη διαπραγμάτευση και την ανάλυση δαπανών.
Είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του κόστους της Εθνικής Τράπεζας (εκτός του ανθρώπινου δυναμικού). Στο πλαίσιο του Προγράμματος Μετασχηματισμού της Τράπεζας, ηγείται του έργου μείωσης δαπανών και αναβάθμισης των διαδικασιών Προμήθειας.
Είναι κάτοχος πτυχίου του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και μεταπτυχιακό MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Ο Καθηγητής Μιχάλης Μπουρλάκης είναι Διευθυντής Έρευνας της Σχολής Διοίκησης του Πανεπιστημίου Cranfield  και Eπικεφαλής τoυ Τμήματος Logistics, Προμηθειών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Είναι διεθνώς γνωστός στον τομέα της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ήταν πολύ επιτυχής στο να κερδίσει σημαντική εξωτερική χρηματοδότηση από διάφορους φορείς και έχει κερδίσει πάνω από 40 ερευνητικά και συμβουλευτικά έργα συνολικού ύψους άνω των 45 εκατομμυρίων λιρών.

Ο Καθηγητής Μπουρλάκης έχει δημοσιεύσει 85 επιστημονικά άρθρα και 5 επιμελημένα βιβλία. Έχει συμμετάσχει σε αξιολογήσεις για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και έχει ενεργήσει ως Εμπειρογνώμονας Κριτής ή / και Μέλος της Επιτροπής για πολλούς διεθνείς χρηματοδοτικούς φορείς. Υπήρξε Πρόεδρος, βασικός ομιλητής και Μέλος της Επιτροπής για πολλά, κορυφαία ακαδημαϊκά και βιομηχανικά συνέδρια logistics παγκοσμίως και είναι Επισκέπτης Καθηγητής σε διάφορα πανεπιστήμια.

Το πολυεπιστημονικό ερευνητικό του έργο έχει προβληθεί εκτενώς από έγκυρα μέσα ενημέρωσης (BBC News, ITV News, BBC Radio 4 Today, The Guardian, Τhe Independent, The Times, Wall Street Journal κ.λπ.). Είναι μέλος της Ακαδημαϊκής Επιτροπής του Chartered Institute of Logistics and Transport (UK) και έχει συνεργαστεί σαν επιστημονικός σύμβουλος για πολυάριθμες διεθνείς εταιρείες (π.χ. DHL, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Leonardo, Tesco). Από το 2017 μέχρι το 2019 ήταν μέλος της ομάδας εμπειρογνωμόνων για την TESCO με θέμα το «Μέλλον για τα τρόφιμα» με Πρόεδρο της ομάδας τον πρώην γενικό διευθυντή της TESCO (CEO), Dave Lewis. Από το 2018 μέχρι το 2019, ενήργησε ως Εμπειρογνώμονας για την Κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου για την «Επίδραση του Brexit στις Αλυσίδες Εφοδιασμού Τροφίμων» ενώ έχει συμβουλεύσει Βρετανικά υπουργεία και οργανισμούς (π.χ. Department for Transport, Food Standards Agency).